好久沒聽這首歌了,

 

現在聽還是跟以前一樣會有點酸酸的感覺

 

我想那就是愛的滋味吧~~~(舉手望向遠方)

 



Everybody's got something
They had to leave behind
One regret from yesterday
That just seems to grow with time

There's no use looking back or wondering
How It could be now or might have been
All this I know but still I can't found ways to let you go

I never had a dream come true
'Til the day that I found you
Ever though I pretend that I've moved on
You'll always be my baby
I never find the words to say
You're the one I think about each day
And I know no matter where life takes me to
A part of me will always be with you, yeah(小羅我會全部都跟著你~)
 

Somewhere in my memory
I've lost all senses of time
And tomorrow can never be
'Cos yesterday is all that fills my mind

You'll always be the dream that fills my head
Yes, you will, say you will, you know you will, oh ~ baby
You'll always be the one I know I'll never forget
It's no use looking back or wondering
Because love is a strange and funny thing
No matter how I try and try, I just can't say goodbye





每個人都有些事情
不得不刻意遺忘
就像昨日的懊悔
似乎跟隨著時間而不斷滋長

回頭凝望或面露疑色於事無補
不管現在或將來會是怎樣
我所知道的,就是還沒找到理由來讓你離開

我從未有一個夢想能成真
直到那天我找到你
儘管我假裝著不停地向前邁進
你永遠都是我的寶貝
我從來不懂得說甜言密語
每天你都是我唯一想念的人
我知道無論我人生在何處
我的一半將永遠陪伴著你

在我記憶深處
我失去所有時間的感覺
而明天不會是這樣
因昨天已滿溢在我心中

你永遠都是我腦海中的美夢
沒錯你會的,你知道你可以的,寶貝
你永遠都會是我終生難忘的人
那不需回頭望著或有任何疑惑
因愛情是很奇妙而有趣的
無論我怎樣努力去試,我都不能向你說再見 




arrow
arrow
    全站熱搜

    highnessya 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()